کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خریداری از سایت شرکت را دارند ، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت کنند.

عضویت در سایت و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.

بند ۱

افراد برای عضویت در سایت باید به قسمت عضویت مراجعه کنند. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام‌خانوادگی، رمز عبور و آدرس پست الکترونیکی، لینک تایید عضویت برای آنان ارسال می‌شود که کاربران با کلیک نمودن آن، مراحل عضویت را تایید می‌کنند.

تبصره ۱
کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، می‌تواند برای ثبت نام مجدد و اخذ کلمه عبور جدید اقدام کند.

تبصره ۲
کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.

تبصره ۳
عضویت در سایت رایگان است.

بند ۲

فرایند خرید از سایت توسط کاربر به این شرح است:

قسمت اول: بازدید از کالاها و خدمات ارائه شده در سایت

قسمت دوم: پرداخت مبلغ معین( یا اعمال کوپن تخفیف) به‌صورت آنلاین توسط خریدار

قسمت سوم: ارسال رسید کالا و خدمات خریداری شده در قالب ایمیل و یا به‌صورت پیامک به آدرس پست الکترونیک و یا شماره تلفن همراه کاربر توسط سایت

قسمت چهارم: ارسال کالا توسط سایت با پیک یا پست

تبصره ۱
چنانچه خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید کند و موضوع مشخص شود، سایت حق دارد سفارش را باطل کند. 

بند ۳

حق امتیاز کلیه کالاهای این سایت برای تهیه کننده اثر محفوظ بوده و کلیه کالاها دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد است  و هرگونه کپی‌برداری یا استفاده از بخش یا کل مطالب کالاها غیرمجاز بوده و پیگرد قانونی دارد.

بند ۴

شرکت اطلاعات زیر را به‌منظور آگاهی کاربر در اختیار آنان قرار می‌دهد:
– مشخصات فنی و ویژگی‌های کاربردی کالا
– تعیین کلیه هزینه‌هایی که برای خرید کالا بر عهده مشتری است.
– مدت زمان اعتبار پیشنهادهای ارائه شده

بند ۵

اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل حاوی کد خرید از سایت به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی‌شود.

بند ۶

کاربر نباید در سایت اظهاراتی (Comment)را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و چنانچه خریدی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمی‌شود. همچنین کاربر (عضو) حق استفاده از این سایت را  از دست می‌دهد.